Deventer Oranje Vereniging ondersteunt Kunstuitwisseling

Deventer Oranje Vereniging ondersteunt Kunstuitwisseling tussen Deventer en St. Maarten.

Op Goede Vrijdag 7 april jongstleden, was in het Kunstcircuit, Keizerstraat 70, de officiële opening van de expositie naar aanleiding van het Kunst uitwisseling programma tussen Deventer en een ander deel van ons Koninkrijk: St. Maarten.

Om stipt 17.00 werd er door de Deventer Oranje Vereniging een Caribisch hapjesbuffet en een drankje aangeboden. De bezoekers kregen een aantal speeches, voordrachten en dansvoorstellingen voorgeschoteld, waarna locoburgemeester Marcel Elferink de officiële opening verrichtte. Ook de DOV werd door de locoburgemeester uitgebreid gecomplimenteerd met de participatie in de opening van de expositie. “Dezelfde verbinding die de Kunstuitwisseling met St. Maarten gaat bevorderen, bevorderd ook de verbinding van DOV met de Deventer gemeenschap”.

Namens de DOV waren uw voorzitter en penningmeester vertegenwoordigd en beide trots om DOV bij deze gelegenheid ook “een gezicht” te mogen geven.

Bekijk vooral ook de foto’s, die werden gemaakt en vriendelijker wijze beschikbaar werden gesteld door Pieter Leeflang (www.pwleeflang.nl)

Gepubliceerd op: 09-04-2023

Aantal keer bekeken: 58