Fijne vakantie!

Voor vele van u breekt de tijd van de zomervakanties aan. Zo ook voor onze koninklijke familie, getuige de foto’s die in dit kader werden gemaakt en verspreidt.

Het bestuur van de Deventer Oranje Vereniging is nog niet helemaal zover. Voordat ook wij er even tussenuit gaan, gaan we eerst nog met z’n allen brainstormen over activiteiten en initiatieven die we de komende tijd willen opstarten. Dit doen wij op woensdag 6 juli aanstaande, samen met onze oud-voorzitter Harry Webers en een aantal aspirant bestuursleden.

Ook u kunt “meepraten”; ook uw inbreng is van harte welkom en zeer gewenst. We doen het uiteindelijk voor ons allen en voor Deventer.

Uw ideeën, inbreng, suggesties, etc. kunt u uiteraard mailen: info@dov1908.nl, maar als u uw verhaal liever mondeling wilt doen kunt u ook bellen: Cees Zeijseink 0610955400

De Deventer Oranje Vereniging wenst u allen en onze koninklijke familie alvast een fijne zomervakantie toe!

“Dat ze leven!”

Gepubliceerd op: 29-06-2022