Gezellige Kerst & een Geweldig 2023

2022 loopt ten einde. Wederom een veel bewogen jaar, waarin we, na 2 jaar vooral waarin we veel niet mochten, weer konden genieten van evenementen die we met elkaar en voor elkaar organiseerden. We konden weer naar buiten, elkaar begroeten en samen leuke dingen doen.

Wij sluiten het jaar af in de wetenschap dat er weer veel werk is verzet. Wij zullen onze leden daar tijdens de Algemene Ledenvergadering over berichten. Nu is het dan ook tijd om de versnelling even een tandje lager te zetten. Er komen mooie dagen aan, die we met z’n allen vieren.

Wat het nieuwe jaar gaat brengen, is voor een ieder ongewis. Wij zijn echter positief en gaan er vanuit dat we elkaar ook in het nieuwe jaar weer veelvuldig gaan zien.

De Deventer Oranje Vereniging wenst iedereen een heel fijn kerstfeest toe en een geweldige, veilige jaarwisseling.

Gepubliceerd op: 20-12-2022