Een heel fijn kerstfeest, en een geweldige, veilige 2024!

2023 loopt ten einde. Een jaar waar we wederom leuke activiteiten konden organiseren en waarin we veel nieuwe leden en donateurs mochten verwelkomen. Tijdens de Oranje Receptie op Koningsdag mocht ik (voorzitter) vele van U een hand schudden en een woordje wisselen. Op 5 mei jongstleden vierden we ons 115 jarig bestaan met koffie en gebak en ook daar veel leuke reacties.

Wij sluiten het jaar af in de wetenschap dat er weer veel werk is verzet. Wij zullen onze leden daar tijdens de Algemene Ledenvergadering over berichten. Nu is het dan ook tijd om de versnelling even een tandje lager te zetten. Er komen mooie dagen aan, die we met z’n allen vieren.

Wat het nieuwe jaar gaat brengen, is voor een ieder ongewis. Wel een wijziging in de lange traditie van de Kleedjesmarkt op Koningsdag: Wij verhuizen op die dag naar het Grote Kerkhof en Welle. We zijn van mening dat we daar alle deelnemers veiliger en langer kunnen ontvangen. Wij zijn positief gestemd en gaan er vanuit dat we elkaar ook in het nieuwe jaar weer veelvuldig gaan zien.

De Deventer Oranje Vereniging wenst iedereen een heel fijn kerstfeest toe en een geweldige, veilige jaarwisseling.

Gepubliceerd op: 19-12-2023