De Deventer Oranje Vereniging rekent op uw steun!

Geen enkele vereniging, dus wij ook niet, kunnen het alleen. Wij hopen dat u ons helpt ons werk voort te zetten. Dat kan op vele manieren.

Wordt lid van de Deventer Oranje Vereniging. Voor € 15,00 per jaar houden we u op de hoogte van onze activiteiten en bent u tijdens de algemene Ledenvergadering van harte uitgenodigd om mee te praten en initiatieven voor te stellen.

Deel uw herinnering met ons: wij hopen dat u foto’s , video’s en verhalen gerelateerd aan Deventer en het koningshuis met ons deelt. Wij plaatsen deze in ons media archief (met bronvermelding uiteraard), zodat u ook anderen kunt laten genieten. Een eenmalige gift is zeer welkom. Als privé persoon of als bedrijf kunt u ons financieel ondersteunen. Donaties, in welke vorm dan ook, zijn zeer welkom.

Voor bedrijven zijn er diverse mogelijkheden om ook sponsor te worden van de Deventer Oranje Vereniging: prijkt uw bedrijfslogo binnenkort op onze hoofdpagina? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

De Deventer Oranje Vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Voor het organiseren en het uitvoeren van de feestelijkheden op Koningsdag op de Brink, Keizerstraat, Zandpoort en in de toekomst tijdens nog meer evenementen kunnen we alle hulp gebruiken!
Wil je meedenken in de voorbereidingen of ben je liever hands-on bezig?